Contact Cum cumpăr? Întrebări frecvente
» Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum si cand platesc?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

Care este durata de garantie a produselor?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor.Cum procedez?

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:

In  scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

Sus la intrebari

Cum si cand platesc?

Plata se poate face:

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!

Plata se poate face:

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este de 2 ani, incepand cu data cumpararii acestuia acordat la punctul de lucru Agora-Electronik SRL din Sfantu Gheorghe Jud. Covasna. Nu se acorda garantie produselor consumabile: bobina si sistemul mobil al difuzoarelor, pene, fete de toba, bete de toba, stative, corzi, cabluri, mufe, alte produse asemanatoare.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 10 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este indicat sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.

 

Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
 

Sus la intrebari